Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2007

9/11/07: Αποσυμπίεση παρουσίασε τον Οκτώβριο ενοικιασμένο αεροσκάφος της Ολυμπιακής

Αποσυμπίεση του θαλάμου επιβατών στον αέρα παρουσίασε πριν από περίπου έναν μήνα ένα από τα νοικιασμένα ισπανικά αεροσκάφη των Ολυμπιακών Αερογραμμών, προκαλώντας πανικό στους επιβάτες του.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Νέων, στις 5 Οκτωβρίου 2007, και ενώ εκτελούσε το δρομολόγιο Νάπολι-Αθήνα, λίγο μετά την απογείωσή του από το ιταλικό αεροδρόμιο, το αεροσκάφος τύπου Boeing 737-400, που είναι ενοικιασμένο από την ισπανική εταιρεία Ηola, εμφάνισε βλάβη στο σύστημα συμπίεσης με αποτέλεσμα να πέσουν οι μάσκες οξυγόνου πάνω από τους επιβάτες ενώ βρισκόταν σε χαμηλό ύψος.
Αμέσως, ο κυβερνήτης- αφού καθησύχασε τους επιβάτες- επέστρεψε στο αεροδρόμιο της Νάπολι. Έπειτα από τις αναγκαίες παρεμβάσεις που έγιναν από Ιταλούς τεχνικούς, το αεροσκάφος ήρθε στην Αθήνα, όπου εδώ και περίπου έναν μήνα παραμένει παροπλισμένο, καθώς οι τεχνικοί της εταιρείας αρνούνται να το επισκευάσουν δεδομένου ότι το κρίνουν μη επισκευάσιμο.
Όπως σημειώνει η εφημερίδα, το περιστατικό αυτό, που έγινε γνωστό στο υπουργείο Μεταφορών μόλις πριν από λίγες ημέρες, φέρνει ξανά στην επιφάνεια τις μισθώσεις αεροσκαφών από την προηγούμενη διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, τις οποίες οι πιλότοι της εταιρείας είχαν καταγγείλει ως «σκανδαλώδεις».
Σημειώνεται ότι για το αεροσκάφος της ισπανικής εταιρείας υπάρχει προβληματισμός ακόμα και στην ισπανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία έχει υποβάλει αρμοδίως σχετικό ερώτημα για την πλοϊμότητά του στην ελληνική Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων. Επίσης, ενδιαφέρον εκδηλώθηκε και από την Βoeing.
Σύμφωνα με τους τεχνικούς, το συγκεκριμένο αεροπλάνο εμφάνιζε βλάβες από την στιγμή της ενσωμάτωσής του στον στόλο των Ο.Α. και μπαινόβγαινε στα υπόστεγα συντήρησης. Παρά την κατάστασή του αυτή, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές για το συγκεκριμένο Βoeing και άλλα τρία αεροσκάφη της ισπανικής Ηola πληρώνουν μισθώματα 2.350 ευρώ την ώρα (κάθε μήνα το καθένα εκτελεί περίπου 300 ώρες πτήσης). Αντίθετα, εάν η εταιρεία είχε προχωρήσει σε μισθώσεις τριετούς διάρκειας το κάθε αεροσκάφος δεν θα κόστιζε πάνω από 180.000 δολάρια τον μήνα.
Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: