Διάλογο για το θέμα της Ολυμπιακής πριν ληφθεί οποιαδήποτε απόφαση υποσχέθηκε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος έθεσε ακόμα πέντε στόχους της κυβέρνησης:
Αναβάθμιση της Ελλάδας σε κύριο διαμετακομιστικό κέντρο της ευρύτερης περιοχής, θεαματική αύξηση των μετακινούμενων με μέσα μαζικής μεταφοράς, ενίσχυση του σιδηροδρομικού δικτύου, βελτίωση της οικονομικής κατάστασης των ΔΕΚΟ που εποπτεύονται από το υπουργείο και ταχύτερη εξάπλωση - ιδίως στην Περιφέρεια - των ευρυζωνικών δικτύων. Ειδικά σε σχέση με το «καυτό θέμα της Ολυμπιακής», ο Κ.Χατζηδάκης ανέφερε, πως «στόχος μας είναι μια μόνιμη, βιώσιμη και οριστική λύση στο ζήτημα. Βρισκόμαστε σε διάλογο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να καταστεί δυνατό να πωληθεί η εταιρεία ελεύθερη βαρών. Η διαπραγμάτευση θα είναι περίπλοκη και επίπονη. Θα κάνουμε όμως ό,τι είναι δυνατόν νομικά και πολιτικά, προκειμένου να υπάρχει αίσιο αποτέλεσμα. » Τόσα χρόνια στα ταξίδια μου, τυχαίνει να έχω γνωρίσει και προσωπικά ένα μεγάλο μέρος των υπαλλήλων της Ολυμπιακής Αεροπορίας: Απέναντί μου δεν έχω αριθμούς, αλλά ανθρώπους. Θα κάνω λοιπόν, ό,τι καλύτερο μπορώ, με προετοιμασία, με ρεαλισμό και με σύστημα, για να σωθεί και να αποκρατικοποιηθεί η εταιρεία. Δεν κρύβω ότι η προσπάθεια είναι δύσκολη, αλλά επιδίωξή μας είναι, με κάθε δυνατό μέσο, η εταιρία να παραμείνει ζωντανή» ανέφερε ο Κ.Χατζηδάκης.Σε ό,τι αφορά την αναβάθμιση του τομέα των μεταφορών, ο υπουργός υπενθύμισε πως ξεκινούν οι διαδικασίες κατασκευής του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου, «που θα αποτελέσει ένα από τα μεγαλύτερα έργα στον τομέα αυτό στην Ευρώπη» και ανήγγειλε τη δημιουργία συστήματος συντονισμού των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική, την πιλοτική εφαρμογή της χρήσης βιοκαυσίμων και υδρογόνου ως καυσίμων κίνησης και την ενθάρρυνση της κυκλοφορίας υβριδικών οχημάτων με εναλλακτικής μορφής καύσιμα.Για τον τομέα των τηλεπικοινωνιών, ο Κ.Χατζηδάκης υποσχέθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα να ανακοινώσει το στρατηγικό σχέδιο μετάβασης σε δίκτυα οπτικών ινών επόμενης γενιάς, που θα καταστήσουν την Ελλάδα, ευρυζωνικά πρωτοπόρο στην Ευρώπη. «Στην απελευθερωμένη και ιδιαίτερα δυναμική αγορά τηλεπικοινωνιών, υπάρχει χώρος, τόσο για τον ΟΤΕ που έχει δείξει σημαντικό δυναμισμό τα τελευταία χρόνια, όσο και για ποιοτικούς εναλλακτικούς παρόχους. Όλες οι δυναμικές εταιρείες του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, μπορούν να αναπτυχθούν ακόμη περισσότερο» ανέφερε χαρακτηριστικά.Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο υπουργός Μεταφορών στη λήψη μέτρων ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας και πρόληψης των τροχαίων ατυχημάτων (μεταξύ άλλων και ένταξη του μαθήματος κυκλοφοριακής αγωγής σε όλα τα σχολεία), καθώς και την προώθηση μέτρων για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων των αναπήρων, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, βελτίωση της προσβασιμότητας του μεταφορικού δικτύου, διαχείριση ειδικά διασκευασμένων ταξί κ.α.«Ξέρω ότι σε τέσσερα χρόνια δεν πρόκειται να κριθώ, ούτε από τη ρητορική μου δεινότητα, ούτε από την επικοινωνιακή μου πολιτική. Δεν σκοπεύω άλλωστε να ανακαλύψω την πυρίτιδα, αλλά να εφαρμόσω δοκιμασμένες στην Ευρώπη, πολιτικές. Επιδίωξή μου είναι, με σύστημα, σοβαρότητα και χαμηλούς τόνους, στο τέλος της τετραετίας, να μπορώ να σας κοιτάξω όλους σας στα μάτια και να σας πω ότι αυτά που σας εξήγγειλα στις 26 Σεπτεμβρίου, τα έχω κάνει πράξη» κατέληξε στην ομιλία του ο Κ.Χατζηδάκης.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου