Σε επιστροφή χρημάτων προς τους συνδρομητές-θύματα των «επιτηδείων», που με διαφόρους τρόπους παρενέβαιναν στις απλές συνδέσεις (dial up) του Internet και φούσκωναν τους λογαριασμούς τους, υποχρεώνονται να προχωρήσουν ο ΟΤΕ και εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ.
Όπως αναφέρουν Τα Νέα, την απόφαση αυτή έλαβε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) ύστερα από σχετικές παρεμβάσεις της ΕΚΠΟΙΖΩ.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΚΠΟΙΖΩ, «κάναμε 26 έγγραφα στον ΟΤΕ, την ΕΕΤΤ και στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών και τελικώς πήραμε τη διαβεβαίωση ότι από τους επόμενους λογαριασμούς θα αρχίσει η επιστροφή των χρημάτων στα θύματα και η διαγραφή των χρεών των συνδρομητών» (θα διαγραφούν οι φερόμενες οφειλές από τους λογαριασμούς του ΟΤΕ σε όσους καταναλωτές δεν κατέβαλαν τα ποσά αυτά).
Η υπόθεση είχε αποκαλυφθεί στις αρχές του χρόνου με ορισμένες εταιρείες τηλεηχοπληροφόρησης (audiotext), οι οποίες διέθεταν αριθμούς αυξημένης χρέωσης (901...) και εν αγνοία των χρηστών του Διαδικτύου δρομολογούσαν προς τους αριθμούς αυτούς τηλεφωνικές κλήσεις τους. Τις πανάκριβες κλήσεις προς τους αριθμούς αυτούς δρομολογούσαν ειδικά προγράμματα-dialers, οι οποίοι άλλοτε εμφανίζονταν στις οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών των χρηστών του Ίντερνετ και άλλοτε όχι.
Newsroom ΔΟΛ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου