«Ο ελληνικός τουρισμός υιοθετεί καινούρια εικόνα, νέα αισθητική και ανανεωμένη διεθνή ταυτότητα» δήλωσε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Αρης Σπηλιωτόπουλος, παρουσιάζοντας τη νέα διαφημιστική καμπάνια της χώρας για το εξωτερικό για το έτος 2008. Με κεντρικό μήνυμα «Ελλάδα: Η αληθινή εμπειρία» (Greece: The true experience), η χώρα φέτος για πρώτη φορά, υπογράμμισε ο υπουργός, αξιοποιεί τεχνικά μια ενιαία στρατηγική πλατφόρμα, η οποία είναι φτιαγμένη με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να υποδεχθεί και να υποστηρίξει την πολιτική επικοινωνίας για ολόκληρη τη χώρα, για κάθε τομέα, κάθε υπηρεσία και κάθε προϊόν.Στο πλαίσιο αυτό θα παρέχεται η δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση του τουρισμού, σε κάθε Νομαρχία ή Δήμο της χώρας μας να χρησιμοποιήσει την ψηφιακή πλατφόρμα μέσω του www.visitgreece.gr και να δείξει στον κόσμο γρήγορα και φθηνότερα από κάθε άλλο μέσο τις δικές του υπηρεσίες και προϊόντα. Η επιλογή του μηνύματος «Greece: The True Experience» ανταποκρίνεται στο ζητούμενο του σύγχρονου ταξιδιώτη, να αποκομίσει εμπειρίες διαφορετικές, που θα αποτελούν κίνητρο για να επιστρέψει στη χώρα μας, προσελκύοντας και άλλους ταξιδιώτες, όπως τόνισε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης.Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα πλεονεκτήματα του διαδικτύου και ο κ. Σπηλιωτόπουλος ανακοίνωσε ότι τριπλασιάζεται το budget για την ψηφιακή προβολή και το υπουργείο να προχωρά σε στρατηγικές συμφωνίες με τις πλέον ισχυρές από πλευράς επισκεψιμότητας ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, η νέα πύλη (portal) του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) έχει περάσει στην τελική ευθεία. Σε ό,τι αφορά την παραδοσιακή διαφήμιση, αυτή ενισχύεται και ανανεώνεται: η Ελλάδα θα διαφημιστεί στα μεγαλύτερα και εγκυρότερα διεθνή έντυπα, ενώ τα δημοφιλέστερα ειδικά ταξιδιωτικά περιοδικά θα φιλοξενήσουν θεματικά αφιερώματα για τη χώρα μας. Η χώρα θα είναι επίσης παρούσα στα μεγαλύτερα διεθνή δίκτυα, όπως το CNN και BBC World, ενώ θα διεκδικήσει το καλύτερο μερίδιο στην πίτα του τηλεοπτικού χρόνου στοχεύοντας σε ειδικά κοινά, αξιοποιώντας αθλητικές ή πολιτιστικές διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας. Επιπροσθέτως, όπως τονίστηκε, η Ελλάδα θα συμμετάσχει σε πάνω από 100 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, έχοντας παρουσία στις παραδοσιακές αγορές της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών, τις ώριμες όπως η Ρωσία και τα Αραβικά Εμιράτα, αλλά και στις αναδυόμενες, όπως η Κίνα και η Ινδία, συνδέοντας τον τουρισμό με τον πολιτισμό. Ταυτόχρονα το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης θα δημιουργήσει και θα στηρίξει αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα παγκόσμιας ακτινοβολίας που θα πραγματοποιηθούν στη χώρα μας.Η χώρα θα συμμετάσχει με εκδηλώσεις στην Κίνα, αξιοποιώντας το ελληνικό πολιτιστικό έτος και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου. Τέλος, το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης θα στηρίξει κινηματογραφικές παραγωγές με διεθνή διανομή που θα προβάλουν την εικόνα της Ελλάδας στις κινηματογραφικές αίθουσες του κόσμου.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου